O spoločnosti     /     Projekty     /     Kariéra     /     Aktuality     /     Referencie     /     Kontakt
ĽudiaFirmyKrátkodobé semináreKompletná ponuka
Zoznam partnerov:
Otestujte sa On-line learning
     

seminár : Konkurz, reštrukturalizácia a oddlženie

AV   >   Semináre
Dátum konania:29. 11. 2019 - 29. 11. 2019
Miesto konania:TRENČÍN, Hotel Magnus, Považská ulica 1706
Cena:75,- €
Cieľová skupina:Vzhľadom na to, že termín preukázania odbornej spôsobilosti správcov konkurznej podstaty sa blíži, pripravili sme pre vás mimoriadny 1-dňový seminár, kde za účasť môže správca získať chýbajúce kreditné body. Program seminára vychádza zo samotnej praxe, vďaka čomu účastníci získajú okrem teoretických vedomostí aj nevyhnutné zručnosti na realizáciu konkurzov a reštrukturalizácií. Školením vás budú sprevádzať renomovaní odborníci na konkurzné právo, ktorým môžete počas celého seminára klásť konkrétne otázky a hľadať tak možné riešenia problémových situácií vyplývajúcich z praxe. Podujatie je súčasťou odbornej prípravy uchádzačov o vykonanie správcovskej skúšky.
Registrácia:online, mailpm, telefonicky, osobne
Lektor:JUDr. Martin Maliar Odbor legislatívy občianskeho a obchodného práva, Ministerstvo spravodlivosti SR / JUDr. Danica Birošová Advokátska kancelária, predsedkyňa Klubu právnikov Mesta Trenčín
Na objednávku:nie

Typ:Seminár
Požadované vzdelanie:Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa
Akreditácia:Bez akreditácie

Popis:PROGRAM :

08,30 - 10,45 I. časť prednášky
Výzvy, ktoré stoja pred nami v oblasti insolvenčného práva – JUDr. M. Maliar
10,45 - 11,00 Prestávka
11,00 - 12,30 pokračovanie prednášky
Výzvy, ktoré stoja pred nami v oblasti insolvenčného práva – JUDr. M. Maliar
12,30 – 13,30 Obed
13,30 – 15,45 II. prednáška
Uplatňovanie pokút za oneskorené podanie návrhu na konkurz – skúsenosti z praxe a judikatúra – JUDr. D. Birošová
15,45 – 16,00 Prestávka
16,00 – 17,30 pokračovanie prednášky
Uplatňovanie pokút za oneskorené podanie návrhu na konkurz – skúsenosti z praxe a judikatúra – JUDr. D. Birošová


Účastnícky poplatok obsahuje: organizačné náklady, pracovné materiály, obed.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.

Pre potreby fakturácie prosíme zaslať fakturačné údaje / objednávku.
Inak po prihlásení úhrada v prospech účtu : SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS 191129 v poznámke uviesť účastníkov

Kontaktujte nás

Meno a priezvisko:
E-mail:
Správa: