Dátum konania: | 03. 10. 2018 - 03. 10. 2018 |
Miesto konania: | BRATISLAVA, Hotel Saffron, Školská 5 |
Cena: | 96,- |
Cieľová skupina: | Od 19. októbra 2018 prináša plná elektronizácia verejného obstarávania množstvo výhod aj nových povinností – zrýchlenie procesov, zvýšenie efektívnosti verejného obstarávania, ale aj potreba optimalizácie interných smerníc a vytvorenie vhodného návrhu ich prechodu do elektronickej formy. Na tomto školení vás informujeme o všetkých výhodách, či nevýhodách plnej elektronizácie verejného obstarávania. Podrobne sa oboznámime aj s jednotlivými ustanoveniami zákona, ktoré je v procese elektronizácie potrebné aplikovať. Ako bonus si predvedieme externý systém na plnú elektronizáciu, ktorý môžete získať v rámci 14-dňového testovania úplne zadarmo. |
Registrácia: | online. mailom, telefonicky, osobne |
Lektor: | Ing. Dagmar Melotíková, špecializuje sa na konzultačnú činnosť a poradenstvo v oblasti verejného obstarávania |
Na objednávku: | nie |
Typ: | Seminár |
Požadované vzdelanie: | Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa |
Vydané osvedčenia: | Bez dokladu |
Akreditácia: | Bez akreditácie |
Dni a časy konania: | HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia 09.00 – 11.30 prednáška 11.30 – 12.30 obedňajšia prestávka 12.30 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou |
Popis: | Program
•Čo je elektronické verejné obstarávanie? •Minimálne požiadavky na technické vybavenie na informačný systém, •Informačné systémy bezplatné a Informačné systémy súkromných poskytovateľov. •Elektronická komunikácia - Úroveň zabezpečenia požadovaná pre elektronické prostriedky komunikácie. Zaručený elektronický podpis. •Elektronické doručovanie ponúk. Predkladania konkrétnych dokladov – ako a za akých podmienok predkladá uchádzač elektronickú ponuku. •Elektronické vysvetľovanie, Moment doručenia pri elektronickej komunikácii. •Postupne si identifikujeme všetky ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní, ktoré sú platné pre plnú elektronizáciu verejného obstarávania. •Interné smernice – ako nastaviť interné procesy v organizácii po plnej elektronizácii. •Ukážka elektronického systému, krátka prezentácia elektronických procesov vo verejnom obstarávaní. •Diskusia Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, obed. Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 5 eur na celý deň. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia. |