O spoločnosti     /     Projekty     /     Kariéra     /     Aktuality     /     Referencie     /     Kontakt
ĽudiaFirmyKrátkodobé semináreKompletná ponuka
Zoznam partnerov:
Otestujte sa On-line learning
     

Webinár: Verejné obstarávanie pre začiatočníkov - dodávateľov

AV   >   Semináre
Dátum konania:24. 07. 2020 - 24. 07. 2020
Miesto konania:online vzdelávanie
Cena:72,- €
Cieľová skupina:Na Slovensku sa každý deň vyhlásia stovky verejných obstarávaní a firemných tendrov. Ako sa však včas dozvedieť o vyhlásených zákazkách a ako zvýšiť svoje šance na úspech v jednotlivých súťažiach? Ak ste dodávateľom tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pre vás už v druhej polovici júla online seminár, počas ktorého vám pomôžeme zorientovať sa v celom procese verejného obstarávania – a to od vyhľadávania verejných zákaziek vyhlásených v SR cez online otváranie ponúk, vyhotovenie súťažných podkladov až po povinnosti súvisiace s uzatvorením zmluvy. V rámci obsahu nebude chýbať ani množstvo praktických informácií, napríklad, ako vám vie pomôcť zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov, na čo si dať pozor pri súťažných podkladoch, aké sú požiadavky na predmet zákazky, ktoré systémy na el. komunikáciu sú v SR najpoužívanejšie a mnoho ďalších.
Registrácia:online, mailom, telefonicky, osobne
Zľavy:AVZV nie je platca DPH, ceny sú konečné
Lektor:Mgr. Silvia Jančová, Venuje sa verejnému obstarávaniu od r. 2006, od r. 2016 sa tiež venuje konzultačnej činnosti a realizácii verejných obstarávaní pre klientov
Na objednávku:nie

Typ:Seminár
Požadované vzdelanie:Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa
Akreditácia:Bez akreditácie

Dni a časy konania:Harmonogram
09.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka
12.00 – 14.30 prednáška spojená s diskusiou
Popis:Program

•Spôsoby vyhľadávania verejných zákaziek vyhlásených v SR
•Zákazky s nízkou hodnotou spolufinancované z fondov a kde ich nájsť
•Súťažné podklady – na čo si dávať pozor
•Najčastejšie používané systémy na el. komunikáciu v SR
•Elektronické predkladanie ponúk
•Spôsob preukazovania podmienok účasti: zápis v zozname hospodárskych subjektov, evidencia referencií, Jednotný európsky dokument a čestné vyhlásenie
•Požiadavky na predmet zákazky, zábezpeka ponúk
•Online otváranie ponúk
•Podanie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov – lehoty
•Správne podanie žiadosti o nápravu – forma, obsah, lehoty, forma vybavenia
•Lehota na predkladanie ponúk, primeranosť, (ne)predlžovanie lehôt pri podstatných a nepodstatných zmenách zákazky
•Vysvetľovanie mimoriadne nízkej ponuky
•Ako podať námietky: lehoty, formálne náležitosti, kaucia
•Povinnosti pri uzatváraní zmlúv – register partnerov verejného sektora, poskytnutie súčinnosti (predkontraktačné povinnosti)
•Dodatky k zmluvám

Ako bonus získa každý účastník:
•Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní
•Záznam z webinára počas 30 dní

Ako prebieha online seminár a technické podmienky zašleme včas prihláseným záujemcom

Účastnícky poplatok obsahuje cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Pre potreby fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje.

Kontaktujte nás

Meno a priezvisko:
E-mail:
Správa: