Dátum konania: | 24. 07. 2020 - 24. 07. 2020 |
Miesto konania: | online vzdelávanie |
Cena: | 72,- € |
Cieľová skupina: | Na Slovensku sa každý deň vyhlásia stovky verejných obstarávaní a firemných tendrov. Ako sa však včas dozvedieť o vyhlásených zákazkách a ako zvýšiť svoje šance na úspech v jednotlivých súťažiach? Ak ste dodávateľom tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pre vás už v druhej polovici júla online seminár, počas ktorého vám pomôžeme zorientovať sa v celom procese verejného obstarávania – a to od vyhľadávania verejných zákaziek vyhlásených v SR cez online otváranie ponúk, vyhotovenie súťažných podkladov až po povinnosti súvisiace s uzatvorením zmluvy. V rámci obsahu nebude chýbať ani množstvo praktických informácií, napríklad, ako vám vie pomôcť zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov, na čo si dať pozor pri súťažných podkladoch, aké sú požiadavky na predmet zákazky, ktoré systémy na el. komunikáciu sú v SR najpoužívanejšie a mnoho ďalších. |
Registrácia: | online, mailom, telefonicky, osobne |
Zľavy: | AVZV nie je platca DPH, ceny sú konečné |
Lektor: | Mgr. Silvia Jančová, Venuje sa verejnému obstarávaniu od r. 2006, od r. 2016 sa tiež venuje konzultačnej činnosti a realizácii verejných obstarávaní pre klientov |
Na objednávku: | nie |
Typ: | Seminár |
Požadované vzdelanie: | Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa |
Akreditácia: | Bez akreditácie |
Dni a časy konania: | Harmonogram
09.00 – 11.00 prednáška 11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka 12.00 – 14.30 prednáška spojená s diskusiou |
Popis: | Program
•Spôsoby vyhľadávania verejných zákaziek vyhlásených v SR •Zákazky s nízkou hodnotou spolufinancované z fondov a kde ich nájsť •Súťažné podklady – na čo si dávať pozor •Najčastejšie používané systémy na el. komunikáciu v SR •Elektronické predkladanie ponúk •Spôsob preukazovania podmienok účasti: zápis v zozname hospodárskych subjektov, evidencia referencií, Jednotný európsky dokument a čestné vyhlásenie •Požiadavky na predmet zákazky, zábezpeka ponúk •Online otváranie ponúk •Podanie žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov – lehoty •Správne podanie žiadosti o nápravu – forma, obsah, lehoty, forma vybavenia •Lehota na predkladanie ponúk, primeranosť, (ne)predlžovanie lehôt pri podstatných a nepodstatných zmenách zákazky •Vysvetľovanie mimoriadne nízkej ponuky •Ako podať námietky: lehoty, formálne náležitosti, kaucia •Povinnosti pri uzatváraní zmlúv – register partnerov verejného sektora, poskytnutie súčinnosti (predkontraktačné povinnosti) •Dodatky k zmluvám Ako bonus získa každý účastník: •Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní •Záznam z webinára počas 30 dní Ako prebieha online seminár a technické podmienky zašleme včas prihláseným záujemcom Účastnícky poplatok obsahuje cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia. Pre potreby fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje. |