Dátum konania: | 04. 08. 2020 - 05. 08. 2020 |
Miesto konania: | online vzdelávanie |
Cena: | 144,- € |
Cieľová skupina: | Nielen pre začínajúcich verejných obstarávateľov sme pripravili praktický 2-dňový online seminár, počas ktorého sa s vami lektorka Mgr. Silvia Jančová podelí o svoje know-how z problematiky verejného obstarávania. Po absolvovaní seminára budete plne schopný spraviť potrebný prieskum trhu a určiť predpokladanú hodnotu zákazky, vypracovať súťažné podklady a následne vyhlásiť verejné obstarávanie, zabezpečiť komunikáciu s uchádzačmi, s riadiacimi orgánmi či Úradom pre verejné obstarávanie, dohliadať nad celým procesom a prípravou zmluvných vzťahov s úspešným uchádzačom, ako aj spracovať a viesť kompletnú dokumentáciu v zmysle zákona. Počas dvoch dní budeme mať možnosť venovať sa danej problematike detailne, a preto sa môžete tešiť aj na množstvo praktických informácií, ako napríklad, kedy treba zákazky spojiť do jednej a kedy naopak rozdeliť zákazku na časti a mnoho ďalších. |
Registrácia: | online, mailom, telefonicky, osobne |
Zľavy: | AVZV nie je platca DPH, ceny sú konečné |
Lektor: | Mgr. Silvia Jančová, Venuje sa verejnému obstarávaniu od r. 2006, od r. 2016 sa tiež venuje konzultačnej činnosti a realizácii verejných obstarávaní pre klientov |
Na objednávku: | nie |
Typ: | Seminár |
Požadované vzdelanie: | Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa |
Akreditácia: | Bez akreditácie |
Dni a časy konania: | Harmonogram
09:00 - 11:00 prednáška 11:00 - 12:00 prestávka 13:15 - 14:30 prednáška |
Popis: | Program
1. Deň: •Základné povinnosti, princípy vo verejnom obstarávaní, základné pojmy •Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákazky •Aktuálne platné finančné limity a podľa toho stanovenie postupu •Stanovenie a vyhodnotenie podmienok účasti •Opis predmetu zákazky, požiadavky na predmet zákazky, súťažné podklady •Rozdelenie, spájanie zákaziek – kedy treba zákazky spojiť do jednej a kedy naopak rozdeliť zákazku na časti •Kritériá na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena a iné najbežnejšie kritériá a spôsob ich vyhodnotenia •Inštitút zábezpeky ponúk – lehoty, spôsoby predkladania •Komisia na vyhodnotenie ponúk •Otváranie ponúk, vyhodnotenie ponúk, reverzné a superrevezné súťaže •Inštitút vysvetľovania ponúk •Mimoriadne nízke ponuky •Súčinnosť pri uzatvorení zmlúv, predzmluvné povinnosti •Uzavretie zmluvy, register partnerov verejného sektora 2. Deň: •Úprava dodatkov k zmluvám •Evidencia a uchovávanie dokumentácie z VO •Vyhotovenie referencií pre dodávateľov •Najčastejšie používané systémy na elektronickú komunikáciu: prehľad •Jednotlivé postupy zadávania zákaziek: •Zákazky malého rozsahu •Zákazky s nízkou hodnotou •Súhrnné správy o zákazkách, spôsob ich vypĺňania •Podlimitné zákazky: bez využitia el. trhoviska •Podlimitné zákazky: s využitím el. trhoviska (EKS) •Nadlimitné zákazky: verejná súťaž •Priame rokovacie konanie Ako bonus získa každý účastník: •Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní •Záznam z webinára počas 30 dní Ako prebieha online seminár a technické podmienky zašleme včas prihláseným záujemcom Účastnícky poplatok obsahuje cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia. Pre potreby fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje. |