Dátum konania: | 13. 10. 2020 - 13. 10. 2020 |
Miesto konania: | ONLINE VZDELÁVANIE |
Cena: | 69,- |
Cieľová skupina: | asistentky, asistenti, pracovníci recepcií, sekretariátov a pod. |
Registrácia: | online, mailom, telefonicky, osobne |
Zľavy: | AVZV nie je platcom DPH, ceny sú konečné |
Lektor: | Ľubomíra Hnátová, PhD. |
Na objednávku: | áno |
Vydané osvedčenia: | Potvrdenie o absolvovaní |
Dni a časy konania: | od 9,00 hod. |
Popis: | Asistentky, administratívny personál, pracovníci sekretariátu, recepcie a všetci ktorí pracujú s verejnosťou. Na našom školení sa dozviete všetky podrobné informácie o tom ako zefektívniť internú a externú komunikáciu, ako budovať dobré meno spoločnosti. Sekretariát, recepcia,... je srdcom, vizitkou a významným prvkom imidžu každej spoločnosti.
• Asistentka – komunikačné srdce firmy • Predpoklady efektívnej komunikácie. Ako preklenúť komunikačné bariéry? • Organizácia sekretariátu • Prekážky v efektivite zvládania času a dôsledky neriešených stresových situácií. Organizácia sekretariátu. • Základy spoločenského správania sa. Dress code a imidžotvorné prvky • Vaše otázky. Diskusia poplatok zahŕňa kalkulované náklady na organizačno-technické zabezpečenie školenia, občerstvenie a ďalšie režijné náklady Úhradu je potrebné zrealizovať 3 dni pred začiatkom Akadémia vzdelávania Zvolen nie je platcom DPH. Bankové spojenie : SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS-RRMMDD KS-0308 v poznámke skr.názov vzdelávania, meno účastníka. Pre potreby fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje. Organizácia: zmenu alebo ďalšie organizačné pokyny oznámime iba záväzne prihláseným záujemcom. V prípade neúčasti je potrebné túto skutočnosť nahlásiť min 3 dni vopred, inak vložné nebude vrátené, môžete vyslať náhradného účastníka. |