Dátum konania: | 17. 09. 2019 - 17. 09. 2019 |
Miesto konania: | BRATISLAVA, Hotel Saffron, Školská 5 |
Cena: | 84,- € |
Cieľová skupina: | Seminár je vhodný pre zástupcov verejných obstarávateľov, ktorí sa zaoberajú prípravou a realizovaním zákaziek s nízkou hodnotou, podlimitných zákaziek ale aj nadlimitných zákaziek. Autor na základe viac ako 10 ročných lektorských skúseností s problematikou verejného obstarávania odpovedá na najčastejšie právno-aplikačné problémy súvisiace s verejným obstarávaním. Prednáška je obohacovaná o výklad na základe rozhodnutí orgánov dohľadu a súdov. Dôraz je kladený na to, aby adresát prednášky pochopil jednotlivé inštitúty zákona o neodchádzal z prednášky s pocitom „zasa som sa len dozvedel o X §§, ale unikol mi ich význam a zmysel“.
Autor poukáže aj na elektronizáciu verejného obstarávania jej dobré stránky, ale upozorní aj na problémy a nedoriešené otázky. |
Registrácia: | online, mailom, telefonicky, osobne |
Lektor: | JUDr. Peter Kubovič, Vedúci útvaru verejného obstarávania, Mesto Trnava |
Na objednávku: | nie |
Typ: | Seminár |
Požadované vzdelanie: | Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa |
Akreditácia: | Bez akreditácie |
Dni a časy konania: | HARMONOGRAM:
08.30 – 09.00 prezentácia účastníkov školenia 09.00 – 11.00 prednáška 11.00 – 12.00 obedňajšia prestávka 12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou |
Popis: | Seminár je vhodný aj pre podnikateľov, ktorí sa zúčastňujú alebo sa chcú zúčastniť verejného obstarávania. Je poukazované na najčastejšie chyby pri príprave ponúk alebo pri komunikácii s verejnými obstarávateľmi. Dôraz sa kladie na upozorňovanie na chyby, ktoré môžu spôsobiť vylúčenie uchádzača z verejného obstarávania.
PROGRAM Z riešených tém vyberáme: •Ako stanoviť predpokladanú hodnotu zákazky, aký má táto význam a aké stratégie publikácie môže zvoliť verejný obstarávateľ, •Ako sa stanovujú podmienky účasti a prečo sú zdrojom problémov vo verejnom obstarávaní, •Ako sa opisuje predmet zákazky, •Kedy sa z verejného obstarávania vylučuje a kedy sa vysvetľuje, •Ako je to s kritériami, inými ako najnižšia cena, •Čo je to konflikt záujmov a ako mu predchádzať alebo ako ho eliminovať, Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, obed. Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia. Pre potreby fakturácie prosíme zaslať fakturačné údaje / objednávku. Inak po prihlásení úhrada v prospech účtu : SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS 190917 v poznámke uviesť účastníkov |