Dátum konania: | 19. 11. 2021 - 19. 11. 2021 |
Miesto konania: | Martin / resp. on-line prostredníctvom videokonferencie
Prihláška je záväzná po uhradení poplatku za školenie - je možné vyslať náhradníka v prípade nepredvídaných okolností Poplatok je nutné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred začiatkom školenia. V prípade požiadavky vystavenia faktúry, prosíme včas zaslať fakturačné údaje. Ďalšie organizačné informácie poskytujeme len záväzne prihláseným záujemcom |
Cena: | 49,00 € |
Registrácia: | priebežne - mail, telefonicky, osobne
Prihláška je záväzná po uhradení poplatku za školenie - je možné vyslať náhradníka v prípade nepredvídaných okolností Poplatok je nutné uhradiť najneskôr 3 pracovné dni pred začiatkom školenia. V prípade požiadavky vystavenia faktúry, prosíme včas zaslať fakturačné údaje. Ďalšie organizačné informácie poskytujeme len záväzne prihláseným záujemcom |
Lektor: | Ing. Miriam Matisová, Benefit Consult |
Na objednávku: | nie |
Dni a časy konania: | piatok, 19.11.2019 od 9.00 , prezentácia od 8.30 hod. |
Popis: | 1. Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v roku 2021
- systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi - ostatné súvisiace evidencie s pokladničnými dokladmi, opakované hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie pásky, správne vyplnenie náležitosti pokladničného dokladu - zoznamy číselných symbolov a skratiek, zjednodušené účtovné daňové doklady, vyúčtovanie pokladničných operácii systémom interných dokladov - kritéria pri vytváraní analytických účtov Pokladnica., podpisy pokladníkov na pokladničných dokladoch, kópie a originály dokladov 2. Zákon o finančnej kontrole (Vzor - Základná finančná kontrola v súlade s § 7 zákona č. 357/2015 Z.z.). Zákon o slobodnom prístupe k informáciám, Výnos MF SR ktorým sa ustanovuje denný limit zostatku pre klientov štátnej pokladne 3. Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie firmy - zásady pre vedenie pokladničnej agendy v súčinnosti s finančným účtovníctvom - označovanie a číslovanie PD, TERMINALOVÉ PLATBY cez pokladňu (správna evidencia a účtovanie terminálových platieb) - prísne zúčtovateľné tlačivá a ich evidencie v účtovných jednotkách - poskytnuté zálohy a ich interné zúčtovanie a evidencia, originály a kópie PD - systém vrátenia hotovosti do pokladnice, preukázanie skutkovej podstaty pokladničného pohybu - evidencia prísne zúčtovateľných cenín, poskytovanie záloh, preddavkov, žiadosť o poskytnutie preddavku, evidencia stravných lístkov - výplata miezd cez pokladňu a všetky potrebné náležitosti k doloženiu pokladničných operácii, inventarizácia pokladne 4. Žiadanka na poskytnutie preddavku z pokladne, vzor smernice na vedenie pokladničnej agendy, preskúmanie pokladničných dokladov, oprava pokladničných dokladov, inventarizácia peňažných prostriedkov v hotovosti 5. Správna väzba hotovostnej úhrady na záväzkový či pohľadávkový režim, pokladničná kniha ako zrkadlo hotovostných platieb 6. Zákon o obmedzení platieb v hotovosti, núdzový stav a pokladničné operácie .. príklady Vyhlásenie núdzového stavu v SR a jeho dopad na hotovostné platby účtovných jednotiek. Súčasťou seminára sú aj aktuálne pracovné materiály |