Dátum konania: | 08. 08. 2022 - 08. 08. 2022 |
Miesto konania: | ONLINE VZDELÁVANIE |
Cena: | 84,- € |
Cieľová skupina: | Vzťahuje sa na vás INTRASTAT? Pozor na 10 najčastejších chýb, ku ktorým dochádza pri vykazovaní tovarov dodávaných v rámci investícií, réžie, služieb, ale aj pri tovaroch dodávaných zdarma. Ako sa týmto chybám vyvarovať, ako správne určiť jednotku, ako podať hlásenie INTRASTAT i to, ako po novom vykázať dodanie tovaru na Call-of stock sklady, vám v praktických ukážkach objasní Monika Šašalová, ktorá má viac ako 25-ročné skúsenosti v colnej oblasti. |
Registrácia: | online, mailom, telefonicky |
Zľavy: | AVZV nie je platca DPH, Ceny sú konečné |
Lektor: | Monika Šašalová V colnej oblasti pôsobí viac ako 25 rokov |
Na objednávku: | nie |
Typ: | Seminár |
Požadované vzdelanie: | Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa |
Akreditácia: | Bez akreditácie |
Dni a časy konania: | Harmonogram
09:00 – 11:00 – prednáška 11:00 – 11:30 – prestávka 11:30 – 13:00 – prednáška spojená s diskusiou |
Popis: | Cieľová skupina:
Webinár je určený všetkým, ktorí pripravujú podklady na spracovanie hlásení INTRASTAT, zadávajú údaje do systémov alebo sa sami podieľajú na spracovaní štatistických hlásení INTRASTAT. Bonusy Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu Videozáznam z webinára na 30 dní PROGRAM •Vykazovanie tovaru známa – neznáma •Kód tovaru – colné zatriedenie tovaru •Čistá hmotnosť tovaru – uvádzate ju správne? •Určenie spravodajskej jednotky pri viacerých subjektoch podieľajúcich sa na obchodnej transakcii •IČ DPH partnera a jeho správne vykazovanie •Triangulárne, trojstranné a reťazové obchody a INTRASTAT •Dodanie tovaru a služieb súčasne •Opravy verzus spracovanie •Spracovateľské operácie – určenie spravodajskej jednotky, hodnota tovaru, nové kódy druhu obchodu •Call-of stock sklady a časový posun medzi dodaním tovaru a výberom v praktických ukážkach •Diskusia AKO PREBIEHA VZDELÁVANIE A PRIHLÁSENIE SA ONLINE zašleme záväzne prihláseným Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia. V prípade požiadavky fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje, resp. objednávku, inak platba v prospech účtu SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS RRMMDD v poznámke skrátený názov seminára, meno účastníka |