Dátum konania: | 05. 11. 2020 - 05. 11. 2020 |
Miesto konania: | online vzdelávanie |
Cena: | 84,- € |
Cieľová skupina: | Pre dodávateľov tovarov, služieb či stavebných prác, pripravujeme pod vedením Mgr. Kataríny praktické školenie, počas ktorého sa zorientujú v celom procese verejného obstarávania – a to od vyhľadávania verejných zákaziek vyhlásených v SR, cez online otváranie ponúk, vyhotovenie súťažných podkladov a povinnosti súvisiace s uzatvorením zmluvy až po špecifickejšie spojitosti, ako sú napr. revízne postupy, samoočisťovací mechanizmus či konflikt záujmov.
Ostrieľaná lektorka, ktorá bude školenie viesť, pôsobí zároveň ako vedúca oddelenia VO na Úrade pre verejné obstarávanie, a preto hneď z prvej ruky získate celý rad praktických informácií, napríklad: •ako vám vie pomôcť zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov, •ako zvýšiť svoje šance na úspech v jednotlivých súťažiach, •na čo si dať pozor pri súťažných podkladoch, •kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie, •aké sú požiadavky na predmet zákazky, •ktoré systémy na el. komunikáciu sú v SR najpoužívanejšie, •ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa •a mnoho ďalších. Začínajúci i pokročilý dodávatelia určite uvítajú taktiež praktickú ukážku, ako vyplniť jednotný európsky formulár (JED), ktorého zostavenie v praxi často spôsobuje značné problémy. |
Registrácia: | online, mailom, telefonicky, osobne |
Zľavy: | AVZV nie je platca DPH, ceny sú konečné |
Lektor: | Mgr. Katarína Hreusová, Pôsobí na pozícií vedúcej oddelenia verejného obstarávania na Úrade pre verejné obstarávanie |
Na objednávku: | nie |
Typ: | Seminár |
Požadované vzdelanie: | Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa |
Akreditácia: | Bez akreditácie |
Dni a časy konania: | Harmonogram
8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia 9.00 – 11.00 prednáška 11.00 – 12.00 obedová prestávka 12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou |
Popis: | Program
•Vymedzenie jednotlivých subjektov vo verejnom obstarávaní •Druhy zákaziek z hľadiska finančných limitov •Priebeh zákazky •Prípravné trhové konzultácie, stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky •Konflikt záujmov •Dokumenty k príprave ponuky •Vysvetľovanie súťažných podkladov •Podmienky účasti a ich preukázanie •Ako vyplniť Jednotný európsky formulár (JED) •Kedy stačí predložiť čestné vyhlásenie •Formy zapojenia dodávateľov do verejného obstarávania •Predkladanie ponúk, otváranie ponúk •Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, vysvetľovanie, vylúčenie uchádzača •Samoočisťovací mechanizmus •Vyhodnocovanie ponúk, vysvetľovanie uchádzačov, vylúčenie ponuky •Mimoriadne nízka ponuka •Dva rovnaké návrhy na plnenie kritérií v ponuke •Revízne postupy - ako sa brániť proti nezákonnému postupu verejného obstarávateľa •Uzatvorenie zmluvy, zápis v RPVS •Vystavenie referencie, resp. ako postupovať ak verejný obstarávateľ referenciu nevystaví Ako bonus získa každý účastník: •Záznam z webinára počas 30 dní •Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní Ako prebieha online seminár a technické podmienky zašleme včas prihláseným záujemcom. Účastnícky poplatok obsahuje cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia. Pre potreby fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje. inak po prihlásení platba v prospech účtu : SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS: RRMMDD v poznámke uviesť : priezvisko a skrátený názov seminára |