Dátum konania: | 07. 06. 2023 - 07. 06. 2023 |
Miesto konania: | ONLINE VZDELÁVANIE |
Cena: | 84,- |
Cieľová skupina: | Nevykonané inventarizácie účtov, nezahrnuté náklady, nesprávna suma na faktúre, nedoručený dobropis a ťarchopis, zle zaradený majetok do odpisovej skupiny či uplatňovanie nesprávneho daňového odpisu. Ako riešiť tieto a ďalšie časté chyby, ku ktorým dochádza pri uplatňovaní zákona o DPH a dane z príjmov? Všetky praktické návody nájdete na jednom mieste – a to na webinári s výnimočným daňovým poradcom Ing. Vladimírom Ozimým. |
Registrácia: | online, mailom, telefonicky |
Zľavy: | AVZV nie je platca DPH, Ceny sú konečné |
Lektor: | Ing. Vladimír Ozimý Daňový poradca, člen Slovenskej komory daňových poradcov |
Na objednávku: | nie |
Typ: | Seminár |
Požadované vzdelanie: | Bez určenia vzdelania - nevyžaduje sa |
Akreditácia: | Bez akreditácie |
Dni a časy konania: | Harmonogram
09,00 – 14,00 – prednáška spojená s diskusiou |
Popis: | PROGRAM
Nevykonané inventarizácie účtov a zistenie nezahrnutých nákladov a výnosov v ďalších obdobiach: čo s tým z účtovného a daňového hľadiska a aké sankcie hrozia Čo si všímať v súvahových účtoch, aby nedošlo k chybám pri úpravách základu dane (účtovanie opravných položiek, rezerv, pôžičiek) Nesprávna suma na faktúre a ako to najlepšie vyrovnať cez výkazy z pohľadu DPH a dane z príjmov Nesprávna fakturácia a vplyv na uplatnenie daňového výdavku a práva na odpočítanie dane Zmena účtovníka, nedostatočná komunikácia a získanie informácií k účtovníctvu – problém v praxi, čo s ním a aké to má daňové dosahy Neuhrádzanie záväzkov a dosah na účely dane z príjmov a DPH – sledovanie záväzkov po splatnosti Nedoručený dobropis a ťarchopis – čo s tým z daňového a účtovného hľadiska Zle zaradený majetok do odpisovej skupiny a uplatňovanie nesprávneho daňového odpisu a uplatnenie prerušenia odpisov aj na účtovné účely Diskusia Bonusy Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu Videozáznam z webinára na 30 dní AKO PREBIEHA VZDELÁVANIE A PRIHLÁSENIE SA ONLINE zašleme záväzne prihláseným Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály. Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia. V prípade požiadavky fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje, resp. objednávku, inak platba v prospech účtu SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS RRMMDD v poznámke skrátený názov seminára, meno účastníka |